DOWNLOAD APP
Download GO DISCOVER® til Apple eller Android
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Q
Hvorfor er min APP langsom?
A
GO DISCOVER® APPen er afhængig af din internetforbindelse. Hvis din telefon har dårligt signal kan det påvirke APPens hastighed. GO DISCOVER® APPen kører optimalt på standard 3G netværk eller derover.
Q
Hvornår er mit medlemskab aktivt?
A
Dit medlemskab er aktivt fra det øjeblik du har registreret medlemskabet, så du kan gå på opdagelse og spare penge med det samme. Du skal blot logge in i APPen.
Q
Jeg har fået en ny telefon. Hvordan får jeg GO DISCOVER® på min nye telefon.
A
GO DISCOVER® APPen er "device dependant". Dvs. dit medlemskab kun kan være aktivt på en telefon af gangen. Har du fået en ny telefon, skal du blot downloade APPen og derefter logge ind. Hvis dit medlemskab er aktivt på en anden telefon, vil APPen deaktivere på den når du logger ind på din nye telefon.
Q
Kan jeg overføre mit medlemskab til en ven?
A
Nej - dit medlemskab er strengt personligt og kan ikke overføres eller bruges af andre end dig.
Q
Kan jeg opnå bedre priser på mit medlemskab?
A
Ja - hvis du er del af en gruppe på 10 personer eller mere, vil i kunne opnå specielle medlemspriser ved at henvende jer til os. I kan henvende jer til os enten via www.godiscover.dk eller direkte via APPens hovedmenu - OM OS - GRUPPE PRISER.
Q
Kan jeg altid få rabat hos GO DISCOVER® partnere?
A
Ja - indenfor partnerens åbnings og rabat tider vil du altid kunne opnå rabat igennem dit GO DISCOVER® medlemskab.
Q
Hvordan får jeg min rabat?
A
Når du har nydt en oplevelse med GO DISCOVER® skal du blot vise dit ID når du beder om regningen, så får du automatisk din rabat. Du viser dit ID ved enten at trykke på "fingeraftryk" ikonet i øverste højre hjørne af APPen eller ved at ryste telefonen.
Q
Hvordan deltager jeg i den månedlige GO DISCOVER® lodtrækning?
A
Alle PLATINUM medlemmer deltager helt automatisk i lodtrækningen om fede præmier så som middage, produkter, behandlinger og mere. For at vinde skal du opdatere din adresse på din medlemsprofil så vi kan sende dig din gevinst, eller skal du bare læne dig tilbage og krydse fingre. Alle vindere får direkte besked ligesom vi poster på Facebook når en konkurrence er slut.
Q
Hvordan stopper jeg mit medlemskab?
A
Du kan sætte dit medlemskab på PAUSE når som helst. Log ind på din profil via www.godiscover.dk og tryk på "pause" knappen, så er dit medlemskab inaktivt og du bliver ikke opkrævet medlemskab længere. For at genoprette dit medlemskab skal du blot logge ind som beskrevet ovenfor at trykke på PAUSE knappen igen.
Q
Hvad gør jeg hvis jeg har haft en dårlig oplevelse?
A
Hvis du imod forventning har haft en dårlig oplevelse med GO DISCOVER® vil vi meget gerne høre fra dig. Du kan kontakte os via hjemmesiden, APPen eller ved at skrive til os på medlem@godiscover.dk
Q
Jeg får for mange notifikationer!
A
Hvis du opholder dig i et område med mange partnere, kan du godt modtage mange lokations notifikationer. Disse fortæller dig, at der er en GO DISCOVER® partner i nærheden. Ønsker du ikke disse notifikationer kan du let slukke for notifikationer i APPens hovedmenu - INDSTILLINGER - NOTIFIKATIONER.
Velkommen
Log ind med Email eller via Facebook.
Spørgsmål?
Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål eller forslag til GO DISCOVER®
Tak! Vi har modtaget din besked og vender tilbage hurtigst muligt!
Email could not be delivered. Please try again later!
Glemt password?
indtast din email adresse herunder så sender vi dig et link så du kan opdatere dit password.
MEDLEM   PARTNER

Denne side er
password beskyttet
Har du ikke modtaget et password, kontakt da venligst GO DISCOVER® på partner@godiscover.dk eller ring til os på 70 70 10 75.
Denne side er
password beskyttet
Har du ikke modtaget et password, kontakt da venligst GO DISCOVER® på partner@godiscover.dk eller ring til os på 70 70 10 75.
Hov!
Vores site kører ikke på Internet Explorer. Venligst besøg os på en anden browser. Vi anbefaler Chrome, Safari eller Opera.